Sunday, September 24, 2006

Eka kerta

Tavallisesti baariseikkailujen jälkeen helpotusta väsyneen juhlijan kiljuvaan nälkään haetaan amerikkalaisen hampurilaisfirman antimista. Tai ainakin minä haen.
Poikkeuksena tosin ne illat, jolloin kyseinen lafka ei ole auki aamun pikkutunneille asti. (Mur)

Toisin kävi eilen.

Päädyin (pienoisesta humalatilasta johtuen) tilaamaan itselleni elämäni ensimmäisen kebab annoksen....ranskalaisilla tietenkin.
Maku oli hämmentävä, olin odottanut sen olevan voimakkaampi, mutta lopulta tuntui kuin olisi kumimattoa järsinyt.
Oli siis eka ja vika kerta, kun kyseistä "herkkua" syön.

Aamulla löysin farkkujeni takataskusta käyttämättömän kondomin. Love Guard.

Huippuilta....kiitokset onnistuneesta illasta kuuluu hyville ystäville....joita ilman minä en olisi mitään!

P.s
Tulevaisuudessa hakeudun edelleen Mäkkärin tuttuun ja turvalliseen keltapunaiseen ravintolaan.
Old Habits Die Hard.

3 comments:

  1. Anonymous1:27 AM

    Ei nämä Suomen kebabit kyllä ole mitään verrattuna Saksan (tai no en ole skeneä muualla kuin Berliinissä kokeillut, mutta kuulemma pätee muuhunkin osaan maata) Döner-skeneen. Se on niin sanotusti eri maata. Aivan herkkua.

    Vaikka, kyllä minä kebabin mausta täälläkin nautin. Mutta silti turkkilaisten Suomeen muuttoa pitäisi kannustaa.

    Haleja ystävälle.

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:27 AM

    Niin tuo olin minä. Nimi jostain syystä hävisi. :)

    ReplyDelete
  3. Huh, vaikuttiko makuelämyksen syvyyteen myös lautasella viivähtäneet "lokit"... Kiitso itsellesi hyvästä seurasta elämäni pitkästä aika bling-blingeimmässä ympäristössä (siis blingillä en tarkoita Döner-kebabia vaan sitä toista vip-loungea you know...)

    t. eräs sinua aiemmin kotiutunut
    ps. Kondomi on hyvä olla mukana?

    ReplyDelete