Wednesday, May 14, 2008

H&M Eye Candy

HenkkaMaukka iskee takaisin.
Viime vuonna joku tosi iso päättävä mainonnan elin (kuulostaa oudolta)
Googlauksen jälkeen tarkennus, eli Mainonnan Eettinen Neuvosto,
antoi H&M:lle huomautuksen hyvän maun rajan ylittävistä ja liian seksikkäistä alusvaatemainoksista.
Samoin taisi käydä myös viime kesän bikinimainosten kanssa.
Siis yksinkertaisesti ihmisiä (ehkä juuri naisia?) ärsytti se, että aamulla bussipysäkillä odotellessa joutui katselemaan
vähäpukeisia pimatsuja (halvoissa! toim. huom.) alusvaatteissa.

No, nyt on sitten Hennesin markkinointityypit löytäneet salaisen aseen, jota ei kukaan tule kieltämään.
Nimittäin miehen.
Kertokaa yksikin Mainonnan eettisen neuvoston kieltämä mainos, jossa on vähäpukeinen mies, joka ärsyttää.
There is none!
Kun mies on vähäpukeinen tai seksikkäästi puettu ei kukaan valita, vaan päinvastoin aamulla bussia odottavat naiset virittävät vain vienon hymyn kasvoilleen, hymähtävät ja unohtavat täysin, että vieressä poseeraa kaksi vähäpukeista kimulia.
Tasa-arvoa sen olla pitää.
Ja kiitsa taas miehille tämänkin tilanteen seivaamisesta!

H&MSummer08

No comments:

Post a Comment