Monday, November 26, 2007

Pieces of Me

Taas ylevää itsensätutkiskelua tiedossa...
Apuna aina yhtä ihana Facebook ja sen persoonallisuustestit.
Selviääköhän minulle koskaan millainen minä oikeasti olen.
Katsotaan...

Tein siis Facebookissa tällaisen Picture Personality-testin.
Ja ihmeekseni koin sen olevan varsin tarkka kuvaus itsestäni.
Tosin eräs ystävistäni onnistui hieman pilaamaan tämän fiiliksen...mutta menköön.
Siis kerrottakoon niille, jotka eivät kyseisessä ajan tappamiseen tarkoitetussa yhteisössä vielä ole,
niin testissä pitää valita itseään eniten miellyttävä kuva, joka kuvaa parhaiten esimerkiksi vapautta, onnellisuutta yms.
No teinpä niin ,ja tässä tulos:

Temperament: Idealist

You are the quintessential dreamer - spending more time thinking about the possibilities that the world holds for you,
rather than your reality.
You don't settle for anything less than what you truly desire and you work very hard.
You tend to live in every place except the present - you are prone to daydreaming about the future and re-thinking the choices you made in the past. Sometimes you get overly caught up in your thoughts.

Siis tämä kohta minulta pilattiin (kiitti vaan), mutta kaikesta huolimatta tämä on niin totta.
Ja jos ei usko niin ei tarvitse kuin lukea muutama edellisistä blogipostauksistani niin huomaa,
että minä todella unelmoin liikaa.
Sama homma on myös tuon omiin ajatuksiini juuttumisen kanssa...joskus unohdan nukkua, kun ajatukset valtaavat mieleni.
Jos jotain lisäisin tuohon niin se voisi olla se, että kannan myös huolta....joskus liiankin paljon.

Interests: Fashionable

Sophisticated, glamorous and experienced.
You love everything that is new, fashionable and in vogue.
Others admire you, but can't always relate to you since you are a real diamond in the ruff.
You like to be two steps ahead of everyone else when it comes to the latest and greatest trends.
It could take your counterparts years to adopt your current trends.
You just seem to know what's "hot" before everyone else does.

Mitäs tähän lisäämään?

Amusement: Adventurous

It's a good thing that you are filled with energy and ambitions (that others sometimes find exhausting)
because you're continually looking for a new adventure and exciting experience.
You struggle with a continual feeling of restlessness which constantly pushes you to the next level of excitement.
Once you have accomplished one thing, you are eager to accomplish something more exciting, riskier and distinguishable.

Tämä on hieman arveluttava arvio minusta tässä testissä.
Siis tuo 'levottomuus' pitää kyllä paikkansa, ja kyllä minulla energiaa ja kunnianhimoa piisaa, mutta se että viekö se minua todella mihinkään, on toinen juttu.

Passion: Physical

You are a cuddle bug - from a warm hug shared with your best friend to steamy sex with your partner,
you enjoy every bit of human contact that you can get.
You demonstrate your love for others most fluidly through physical one-on-one contact
and you feel the most loved when you are being touched.
You feel disconnected when you are physically isolated from others.
You're a people person and a lover of all things human.

Siis tässä taas niitä totuuksia minusta.
Olen aina miettinyt, että miksiköhän näin.
Varsinkin halaaminen on minulle tärkeää, sillä ne ihmiset joita halaan merkitsevät minulle todella paljon.
Kaikkia ei vaan voi halata. On jännitteitä ja muita kummia juttuja,
jotka viestivät minulle, että ei kannata lähestyä muuten kuin verbaalisesti.
Näiden ihmisten kanssa en ikinä pääse kaveruudesta pidemmälle.
Ja surullista on se, että kun joku ihminen on ollut halauksen arvoinen, ja sitten tulee ongelmia ja ristiriitoja,
menee tilanne aina siihen että sitten ei enää voi halata. Kumma.

Tällaista taas tänään, kun olo on todella epävarma, ja tuntuu siltä että hermot menee aivan justiinsa.
Jos on jotain oleellista unohtunut, lisätkää ihmeessä.
Ja voisiko joku kertoa, miksi minä olen 'a case'?

No comments:

Post a Comment