Saturday, December 06, 2008

Neljäs, viides ja kuudes luukku

Kivat...heti kun päättää kirjoittaa joka päivä yhden postauksen niin eiköhän se hemmetin serveri ja koko blogger kaadu.
Eli olen täysin takki tyhjä tällä hetkellä, sillä kirjoitin neljännen päivän postauksen, joka hävisi jonnekin kauniiseen bittiavaruuteen, ja systeemi oli niin sanotusti poissa pelistä tähän asti, joten tässä tulevat nyt sitten kaikki kolme ja ei mitään.

4. joulukuuta
  • suosittelen elokuvaa The Fall
  • olen onnellinen, että olen löytänyt elämääni niin ihania uusia ystäviä kuten Kestin, Inga ja Robyn
5. joulukuuta
  • Love Actually
  • Taas yhdet juhlat joiden olisi toivonut jatkuvan ikuisesti.
  • Kuvittelenko vain, että olen onnellisempi englanniksi...
6. joulukuuta
  • The west wind moves on the fields of barley
  • itsenäistä ja markkinaa, hienoinen heikotus tekee kaikesta vieläkin kamalampaa
  • Olen unohtanut Maamme-laulun sanat, The Star-spangled Banner sujuu kuitenkin

No comments:

Post a Comment