Thursday, December 28, 2006

Ale ale ale ale ale-aaa

Kummaa mitä alennusmyynnit saa ihmisissä aikaan.
Otteita asiakkaiden kommenteista eilen (ei vielä alennusta) ja tänään (eka alepäivä)

"Miksei teillä voi olla alennusta kun kaikilla muillakin on?"
-niin miksiköhän?
"Enkö mä voisi saada jo tänään näistä alennusta, kun mä en pääse tänne huomenna ja sitä nää menee"
- ööö, et!
" Siis mä oikeesti haluun nää halvemmalla, mä haluan nähdä johtajan, mähän osti viime viikollakin viisi paitaa!"
- no siis siinä tapauksessa, kun kerran viime viikollakin ostitte! as if...
"Voinko mä varata nää tänään ja ostaa sit huomenna kun ne on halvempia"
- sori, et voi


"Miksei teiän uuden sesongin tuotteet voi olla alennuksessa...epäreilua"
- eikö nää vanhan sesongin vaatteet riitä
"Siis onko tää paita alennuksessa, kun tässä ei oo alehintaa ja noissa muissa on?"
- joo...ei kun just tota 4-5 kokoa ei oo alennettu mut muut koot on, et valkkaa niistä
"Siis mä ostin just numeroa liian pienet kengät, voitko varata mulle ne oikeen kokoset?"
- ei, kun aletuotteita ei varata, senkun palautat jos ei oo sopivat.
"Mä palautan nyt tän normaalihintaisen takin ja ostan sen sit uudestaan alennuksella"
-sen kun palautat, mutta aleen se laitetaan vasta huomenna, muutenhan kaikki tekis niin.

Tässä vaan murto-osa idiooteista kommenteista.
Näiden kommenttien lisäksi olen joutunut kestämään hirveää sotkua,
limua ja jäätelöä tahmana lattialla (siis vaatekaupoisssahan saa syödä),
huutoa, itkua ja löytänyt vaatteita mitä kummallisimmista piiloista.

Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee alennusmyynneissä?

No comments:

Post a Comment