Thursday, July 06, 2006

Pieni hetki hiljaa

Viimeiset pari viikkoa olen paiskinut aivan liikaa töitä....ainakin suhteessa siihen miten kaunis sää ulkona on ollut.
On vähän väsynyt olo ja onneksi sain tämän viikonlopun vapaata. Aion siis ottaa kaiken irti tästä viikonlopusta. Mutta ei siten miten minulta voisi odottaa eli bilettää myöhään, nukkua myöhään ja viettää laatuaikaa ystävieni kanssa.
Tällä kertaa lähden pois....pois Helsingistä...hiljaisuuteen. Laitan kännykän pois päältä, hylkään messengerin sekä gallerian ja olen "out of reach" ainakin 72 h. Tuleepahan kokeiltua tätäkin jos sillä vaikka olisi virkistävä vaikutus.
Voi olla, että en kestä niin kauan yksin hiljaisuudessa.
Voi olla, että ahdistun pahasti kun huomaan ettei kukaan ole minua edes tekstarilla heittänyt.
Tai sitten palaan takaisin yhtä kokemusta rikkaampana ja huomaan, että olen oppinut itsestäni enemmän.
Mutta lupaan kertoa miten minun kävi.

No comments:

Post a Comment