Saturday, June 17, 2006

Päivän virsi

Täältä tullaan muistuttaisin sua
koko elämäsi olet etsinyt vain mua

Tää ois niinkun kissa ja tekis kurnau
se olisi koira ja sanois hauhau

Mulla on pallo, missä keilat on?
tiedän että täyskaato ei oo mahdoton.

Kuume nousee otsa on jo hies
vaikka olen nainen niin isken niin kuin mies

Minulla on katala, vaarallinen olo
kesäkumi aika selvästi on aluillaan
Sinun on pakko antautua
minussa on paljon mitä kahden kesken paljastaa.

Peruutin deitti-ilmoitukseni
saletisti tänään löytyy poikakaveri

Mussa on kaikki mitä oltavakin on
oon luotettava, kiva, ihana ja viaton.

Kamala tahto tanssia
kesäkumi aika selvästi on aluillaan
Heti tänne romanssia
minussa on paljon mitä kahden kesken paljastaa

En ole onnistunut ennen
Nyt kaiken oikein oikein teen
varmasti ihan kohdalleen

Täältä tullaan muistuttaisin sua
koko elämäsi olet etsinyt vain mua

Olen täyttä kultaa, kaunein päällä maan
asettukaa riviin, tänään prinssi valitaan

Kaiken saat mitä olet etsinyt
oikeastaan etsinnät voit lopettaa jo nyt

Tässä ollaan, opettele mua
minä olen täydellinen, ala rakastua!

No comments:

Post a Comment