Tuesday, December 20, 2011

Simply the Best

Tänään on ollut hyvä päivä.
Sain kuulla olevani paras.
Ja täytyy varmasti vetää joku ruksi seinään, koska tällaista en ole ennen kuullut.

Olen hyvä monessa asiassa:
  • Kuuntelemisessa
  • Laulamisessa
  • Valokuvaamisessa
  • Kokkaamisessa
Ja siis nämä ovat täysin subjektiivisia kokemuksia, joista moni voisi olla hyvinkin eri mieltä.
Mutta se täytyy itsekin myöntää, että en ole yllämainituissa asioissa paras.
Not even close.
Hyvä...ja hommansa osaava, mutta en sentään paras.

Sitten tänään tuli forwardoitu viesti työkaveriltani:
(laitan sen tähän nyt editoidussa muodossa ettei tule sanomista)


---------- Forwarded message ----------
From: Hanne
Date: Mon, 19 Dec 2011 10:30:29 +0200
Subject: FW: Laatumme on loistavaa! :)


TÄSSÄKÖ KIITOS KAIKESTA!!!!! VETÄSIT SITTEN ITTES YKKÖSEKSI JA MÄ JÄIN
ROIKKUU HÄNNILLE =(

No, nuolen haavani, kerään itseni ja meen rinta rottingilla etiäpäin,
oothan sä mun koulima ja kovia joutunut sen vuoksi kokemaan =p


______________________________________________

From:         Head of Department
Sent:        Monday, December 19, 2011 9:42 AM
To:        Everybody
Subject:        Laatumme on loistavaa! :)

_ _ _

Tässä kaikkien tietoon meidän osaston huiput asiakaspalvelun laatututkimuksessa: 

Osaston top 7:
1. Minä                      
2. -                     
3. -                       
4. -                      
5. Hanne                      
6. -                      
7. -                       

_ _ _

Olen siis ykkönen asiakaspalvelussa!!!
Pisteitteni keskiarvo on 3.73 asteikolla 1-4.
Nyt sitten vain odottelemaan sanallista palautetta tutkimuksesta.
Olo on onnellinen ja sekava.
Osaan kerrankin jotain todella hyvin. Siis ihan parhaiten.
Ja kerrankin elämässäni haluan toitottaa tätä kaikille.
Minä olen ylpeä itsestäni!

No comments:

Post a Comment