Sunday, February 19, 2006

Junkie?

Tämä kaikki alkoi viime kuussa, kun kaupungilla ollessani minulle tarjottiin "maistiaisia". Kiinnostuin heti ihan kympillä, olinhan kuullut tästä jo aikaisemmin....mutta en kyllä olisi lähtenyt tälle tielle jos olisin tiennyt mihin se johtaa.
Sain viikottaisen annokseni joka torstai, ja joka kerran jälkeen halusin vain lisää....Aloin hankkia itselleni lisää muilla mahdollisilla keinoilla, mutta nämä epätoivoiset yritykseni eivät antaneet samaa fiilistä, kuin mitä joka torstainen annokseni sai aikaan. Kaikki muut päivät viikosta kärsin ahdistavista vierotusoireista, ja yritin unohtaa koko asian, mutta en kuitenkaan pystynyt siihen. Ainut asia joka lohdutti surkeaa oloani, oli se tieto etten ollut yksin....eräs opiskelijatoverinikin oli koukussa, mutta hän sai "fixinsä" säännöllisesti poikaystävänsä avustuksella.

Sitten viime perjantaina bongasin itselleni sellaisen satsin, että tyydyttäisin sillä tarpeeni pitkäksi aikaa....ainoa ongelma oli se, että minulla ei ollut varaa siihen. Niinpä soittelin, hikoilusta läpimärkänä, läpi kaikki ystäväni, jotka voisivat pikaisesti lainata minulle tarvittavan määrän rahaa....aloin vaipua jo epätoivoon, mutta sitten onneksi sain yhden ystäväni lainaamaan minulle rahaa...tosin sillä ehdolla, että hänkin saisi oman osansa satsista. Tässä vaiheessa en välittänyt ehdoista vaan suostuin, sillä en kestänyt enää pidempää ilman. Sinä perjantaina olin aivan taivaissa siihen asti kunnes väsymys vei voiton.

Tämä riippuvuus vaikuttaa jo työhöni, opiskeluihini ja sosiaaliseen elämääni, sillä olen väsynyt ja kärsin lievistä päänsäryistä, ja tästähän minua oli varoiteltukin. Tätäkin merkintää kirjoitan tietämättä milloin saan seuraavan annokseni, ja se aiheuttaa minussa hirvittävää levottomuutta...enkä pysty siksi keskittymään tenttiin lukemiseen tai kreikan läksyjen tekemiseen.

Mikä siis on aiheuttanut näin hirvittävän ja häpeällisen riippuvuuden?

Vastaus: LOST

TJEU Nelonen torstaisin klo 21.00 tai LOST the complete first season 49,90 Stockmannilta

2 comments:

  1. Anonymous9:07 PM

    en tiiää miks joku pitää käyttää huumeita... mut suosittelen että lopetat sitä ennen kun liiaan myöhässä .. :(

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:24 PM

    lol, aika naiivia. mistä aineesta tässä muka puhutaan.

    ReplyDelete